Rabu, 21 Ogos 2019 [ 9:47:32 AM ]
A- A A+

Default ThemeGreen ThemeRed ThemeYellow Theme

Cetak

Piagam Pelanggan

Piagam 1:

Mengadakan pemantauan projek sebulan sekali di peringkat Jabatan.

 

Piagam 2:

Menganalisa Laporan Prestasi Kontraktor dua (2) kali setahun pada Januari – Jun dan Julai – Disember.

 

Piagam 3:

Memastikan semua aduan kerosakan kecemasan yang melibatkan nyawa dan harta benda diambil tindakan dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima.

 

Piagam 4:

Memastikan semua kerosakan selain daripada kecemasan diambil tindakan dalam tempoh sepuluh (10) hari bekerja dari tarikh aduan diterima.

 

Piagam 5:

Memastikan bil, invois dan Sijil Bayaran Kemajuan yang lengkap dihantar ke Jabatan Kewangan dalam tempoh sepuluh (10) hari bekerja dari tarikh penerimaan dokumen yang lengkap dan tertakluk kepada peruntukan yang mencukupi.