Khamis, 17 Ogos 2017 [ 11:36:22 AM ]
A- A A+

Default ThemeGreen ThemeRed ThemeYellow Theme

Piagam Pelanggan

  1. Mendapatkan keputusan pengurusan dalam tempoh 14 hari bekerja bagi projek-projek pembangunan yang memerlukan hala tuju pelaksanaan projek.
  2. Mengemukakan laporan prestasi kemajuan projek Bantuan Langsung kepada Kementerian Wilayah Persekutuan (KWP) setiap bulan.
  3. Memastikan permohonan pelepasan unit kuota bumiputera diberi maklumbalas dalam tempoh 2 bulan dari tarikh permohonan lengkap diterima.
  4. Memberi maklumbalas terhadap permohonan pembelian tanah, pajakan tanah, projek usahasama dan permohonan tempat letak kereta dalam tempoh 7 hari bekerja selepas diputuskan dalam mesyuarat di peringkat pengurusan.
  5. Menandatangai Pelan-Pelan Cadangan Pembangunan untuk tujuan kebenaran perancangan bagi projek-projek penswastaan DBKL dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh pelan lengkap diterima.
  6. Memastikan setiap permohonan telko yang diterima diputuskan dalam Mesyuarat Jawatankuasa Telekomunikasi DBKL dalam tempoh 14 hari bekerja.
  7. Mengemukakan laporan hasil semakan permohonan RUMAWIP kepada Kementerian Wilayah Persekutuan dalam tempoh 2 bulan dari tarikh akhir penerimaan dokumen sokongan.