Rabu, 4 Mei 2016 [ 9:41:13 PM ]
A- A A+

Default ThemeGreen ThemeRed ThemeYellow Theme

Piagam Pelanggan

  1. Memantau prestasi kemajuan projek DBKL dengan mengadakan mesyuarat atau laporan projek melalui:

    • Jawatankuasa Pembangunan yang diadakan 4 kali setahun;
    • Jawatankuasa Pengesanan Projek yang diadakan 6kali setahun;
    • Jawatankuasa Pemantauan Projek yang diadakan 12 kali setahun; dan
    • Laporan Projek sebanyak 12 kali setahun.

       

  2. Mengemukan laporan prestasi kemajuan projek bantuan langsung kepada Kementerian Wilayah Persekutuan (KWP) sebanyak 12 kali setahun,

     

  3. Memantau prestasi kemajuan projek-projek penswastaan yang dalam pelaksanaan dengan mengadakan mesyuarat melalui:
    • Jawatankuasa Pandu Penswastaan yang diadakan 6 kali setahun;
    • Jawatankuasa Bersama Pengurusan Projek (JPMC) sekurang-kurangnya 12 kali setahun.

       

  4. Menandatangi dokumen perjanjian jual beli antara pembeli, pemaju dan DBKL bagi projek penswastaan dalam tempoh 2 minggu dari tarikh terima dokumen yang lengkap,

     

  5. Menyelaras dan mengenalpasti tanah-tanah untuk tujuan sesuatu pembangunan dalam tempoh 3 bulan dari tarikh permohonan / arahan diterima.