Khamis, 21 November 2019 [ 8:25:21 AM ]
A- A A+

Default ThemeGreen ThemeRed ThemeYellow Theme

Cetak

Piagam Pelanggan

  1. Mengadakan program kebudayaan, kesenian, pelancongan dan sukan bersama wargakota dan pelancong mengikut jadual sekurang-kurangnya 32 kali sebulan untuk membentuk budaya masyarakat prihatin, ceria, sihat dan sayangi Kuala Lumpur.
  1. Menyediakan program-program pembangunan kebudayaan, kesenian, pelancongan dan sukan sekurang-kurangnya 10 kali setahun.
  1. Memastikan maklumbalas keputusan permohonan persembahan kebudayaan dan kesenian diberi dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima
  1. Memastikan maklumbalas keputusan permohonan persembahan muzik diberi dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima.
  1. Memastikan maklumbalas keputusan permohonan penganjuran acara / aktiviti / sumbangan diberi dalam tempoh 30 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima
  1. Memastikan maklumbalas keputusan permohonan penggunaan kemudahan sukan diberi dalam tempoh 14 hari bekerja dari tarikh permohonan lengkap diterima.
  1. Memastikan aduan pelanggan diberi maklumbalas dalam tempoh 3 hari bekerja.