Friday, 15th November 2019 [ 8:41:48 AM ]
A- A A+

Default ThemeGreen ThemeRed ThemeYellow Theme

Print

RALAT IKLAN TENDER BIL. 24/2019

Merujuk kepada KENYATAAN TENDER BIL. 24/2019 yang disiarkan di Akhbar New Straits Times dan Berita Harian pada 06 November 2019, terdapat PINDAAN KELAYAKAN PETENDER bagi tender 2019/A178. Syarat KELAYAKAN PETENDER baru adalah seperti berikut:-

BIL. TENDER BUTIR-BUTIR TENDER KELAYAKAN PETENDER TARIKH TENDER DIBUKA, TAKLIMAT TAPAK DAN TENDER DITUTUP HARGA DOKUMEN
2019/A178

Kerja - Kerja Penyelenggaraan Sistem Peralatan Elektrik Untuk Unit Sewa Dan Jual Di Kawasan Perumahan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur Bagi Tempoh Dua (2) Tahun.

Bumiputera Berdaftar Dengan CIDB

Gred G3 Atau G4 Atau G5 Atau G6 Atau G7

Kategori ME Pengkhususan E04 Dan E07 Atau E11 Dan E07

Tarikh Taklimat Tapak

13 November 2019 (Rabu)

9.30 Pagi – 10.30 Pagi

Bilik Taklimat Tingkat 3, Menara DBKL 3, Jalan Raja Abdullah, 50300 Kuala Lumpur

Tarikh Tender Ditutup

2 Disember 2019 (Isnin)

RM350.00

 

Jabatan Pentadbiran

Bahagian Pengurusan Perolehan

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur

Tarikh Iklan :   8 November 2019 (Jumaat)

Print

Makluman Operasi Task Force 17 Kepada Badan Pengurusan Bersama (JMB) Dan Perbadanan Pengurusan (MC) Di Bangunan Berstrata Sekitar Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur

Dimaklumkan bahawa Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) telah menubuhkan pasukan Task Force Bersepadu 17 bagi mengutip tunggakan hasil DBKL. Operasi task force ini akan dilaksanakan bagi tempoh 25 September 2019 sehingga 30 November 2019.
 
Sehubungan itu, bagi memudahkan proses kutipan tunggakan hasil ini berjalan dengan lancar, pihak pengurusan bangunan berstrata di Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (WPKL) diminta memberikan kerjasama kepada ahli-ahli pasukan task force DBKL yang terdiri daripada kakitangan DBKL untuk memberikan kebenaran dan maklumat yang diperlukan semasa operasi dilaksanakan.

 

Surat edaran pemakluman boleh dimuat turun di sini.

 

Print

Makluman Kepada Pemilik Dan PSP/SP Bagi Sistem Kuala Lumpur Integrated Submission (KLIS)

Pihak DBKL telah memutuskan untuk menguatkuasakan sepenuhnya penggunaan tandatangan digital bagi pihak pemilik berkuatkuasa pada 1 Oktober 2019. Hal ini bagi menyelaraskan semua pelan permohonan yang dihantar menerusi sistem KLIS ditandatangani secara digital sepenuhnya oleh PSP/ SP serta Pemilik.
 
Permohonan yang mempunyai seorang (1) pemilik hendaklah menggunakan tandatangan digital sepenuhnya. Bagi permohonan yang mempunyai lebih dari seorang (1) pemilik, pemilik – pemilik tersebut disarankan menggunakan wakil kuasa / power attorney (PA) ke atas individu / pemilik yang akan menandatangani secara digital ke atas pelan permohonan berkenaan.
 
Untuk maklumat lanjut berkenaan tandatangan digital, tuan/puan boleh berhubung dengan pihak MSC Trustgate atau layari https://www.msctrustgate.com/.