Rabu, 12 Ogos 2020 [ 3:31:50 AM ]
A- A A+

Default ThemeGreen ThemeRed ThemeYellow Theme

Cetak

Piagam Pelanggan

  1. Menghebahkan maklumat perubahan lalulintas, penutupan jalan, penutupan jalan lencongan jalan melalui Sistem Maklumat Pengangkutan Bersepadu (ITIS)-VMS dan laman media sosial (Facebook dan Twitter) sekurang-kurangnya 3 hari sebelum sesuatu acara dan aktiviti dijalankan.

  2. Mengoperasikan semula lampu isyarat yang terpadam dalam tempoh 4 jam selepas aduan diterima kecuali lampu isyarat terputus bekalan elektrik akibat kabel/gangguan bekalan.

  3. Memproses permohonan pelan pengurusan lalulintas bagi pelaksanaan kerja-kerja pembinaan didalam rizab jalan dalam tempoh 14 hari bekerja selepas permohonan yang lengkap diterima.

  4. Mengambil tindakan awal terhadap kerosakan kemudahan awam (perhentian bas, teksi, jejantas, pejalan kaki berbumbung) dalam tempoh 7 hari dari tarikh permohonan diterima.