Dimaklumkan senarai nama calon yang diperakukan untuk temu duga bagi pengambilan Jawatan Pegawai Khidmat Pelanggan (Mitigasi Banjir) yang akan diadakan pada 19 Ogos 2023 (Sabtu), bermula jam 8.30 pagi, bertempat di Bilik Putra, Tingkat 29, Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut, 50350 Kuala Lumpur.
Bil | Nama | No. Kad Pengenalan |
---|---|---|
1 | INTAN SHAFEENAR BINTI AHMAD MOHTAR | 871121-14-6254 |
2 | JASRUL NIZAM BIN MOHD ISA | 911108-06-5541 |
3 | MOHD IRSYAM NOORFAWANA BIN MASRI | 820728-09-5035 |
4 | SOH YEE LING | 840525-12-5968 |
Tuan/Puan juga adalah dikehendaki membawa dokumen-dokumen asal serta salinan yang telah disahkan* seperti berikut bagi tujuan temu duga ini:-
1. Kad Pengenalan;
2. Sijil Kelahiran;
3. Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)(Slip tidak diterima);
4. Sarjana Muda dalam bidang berkaitan;
5. Transkrip akademik;
6. Sijil Perakuan Pendaftaran sebagai Jurutera Siswazah dari Lembaga Jurutera Malaysia;
7. Pengesahan pengiktirafan kelayakan ijazah MQA atau MQR;
8. Sijil Digital Lengkap Vaksinasi COVID-19; dan
9. Surat Panggilan Temuduga.
*Disahkan oleh Pegawai Kerajaan Kumpulan Pengurusan dan Profesional Gred 41 dan ke atas, Wakil Rakyat / Senator, Pesuruhjaya Sumpah, Penggawa / Penghulu / Temenggung/ Ketua Kampung / Tuai Rumah / Pengerusi Jawatankuasa Keselamatan dan Kemajuan Kampung (JKKK) / Ketua Kaum / Ketua Masyarakat / Penyelia Pembangunan Mukim (PPM). Pengesahan selain daripada kumpulan yang dinyatakan adalah tidak sah.
CATATAN :
Sekiranya anda tidak mendapat e-mel, sila hubungi Unit Pengambilan, Bahagian Perkhidmatan, JPSM di talian 26179621/26179613.