Menjadikan Kuala Lumpur sebuah bandar raya bertaraf dunia menjelang tahun 2020 melalui perkhidmatan perancangan yang dinamik
Merancang pembangunan Kuala Lumpur melalui Pelan Pembangunan yang berkualiti melalui perkhidmatan Kawalan Perancangan yang cekap, efektif dan telus.
Memastikan tindakan pengurusan permohonan mendapatkan permit pembinaan melalui Pusat Setempat diuruskan dengan cekap dan teratur selaras dengan pelaksanaan OSC 3.0 berdasarkan arahan Kementerian Kerajaan Tempatan (KPKT).
PERKHIDMATAN KAUNTER URUSETIA PUSAT SETEMPAT (OSC), DBKL
Kaunter bagi penyerahan dokumen pembangunan dibuka pada hari dan waktu di bawah;
ISNIN – JUMAAT | : | 8.30 pagi – 4.30 petang |
REHAT | : | |
ISNIN – KHAMIS | : | 1.00 petang – 2.00 petang |
JUMAAT | : | 12.15 tengahari – 2.45 petang |
KAUNTER DITUTUP PADA CUTI UMUM DAN HARI KELEPASAN AM
(Nama Pegawai: Encik Mohammad Shukri bin Sainudin, Telefon : 03 2028 2931)
– TIADA BUAT MASA KINI –
Dewan Bandaraya Kuala Lumpur
Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut 50350 Kuala Lumpur, Malaysia
03 2698 0460
Kemaskini terakhir:
Dewan Bandaraya Kuala Lumpur
Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut 50350 Kuala Lumpur, Malaysia
03 2698 0460