Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Perkhidmatan Dalam Talian (Cukai Taksiran)

Jabatan Kewangan Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) ingin memperkasakan perkhidmatan untuk mendapatkan bil cukai taksiran secara atas talian. Kajian ini bertujuan untuk mendapatkan maklumbalas daripada pemilik harta di Kuala Lumpur yang mempunyai pengalaman berurusan dengan pihak DBKL khususnya berkenaan bil cukai taksiran.

Untuk menyertai kajian ini sila klik pada > URL Borang Kajian

Portal Rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur | Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Perkhidmatan Dalam Talian (Cukai Taksiran)
Previous Kenyataan Perunding Bil. 5/2024

Hubungi Kami

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur

Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut 50350 Kuala Lumpur, Malaysia

Your browser doesn't support the HTML5 CANVAS tag.

6291903
Jumlah Pelawat
Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox , Google Chrome, Internet Explorer 11 ke atas

Hak Cipta Terpelihara © 2023- Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)

Kemaskini terakhir: 

25-10-2024
Portal Rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur | Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Perkhidmatan Dalam Talian (Cukai Taksiran)

Hubungi Kami

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur

Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut 50350 Kuala Lumpur, Malaysia

Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox , Google Chrome, Internet Explorer 11 ke atas

Hak Cipta Terpelihara © 2023- Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)

Portal Rasmi Dewan Bandaraya Kuala Lumpur | Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Perkhidmatan Dalam Talian (Cukai Taksiran)
Skip to content