Default Banner

Adu@KL

Gerbang aduan bersepadu DBKL yang membolehkan warga kota menyalurkan aduan, cadangan, pertanyaan dan penghargaan terhadap perkhidmatan yang disediakan oleh DBKL. Selain itu, aduan berkaitan integriti kakitangan DBKL serta aduan oleh kakitangan DBKL berkaitan perkhidmatan dalaman juga boleh dibuat melalui sistem ini

2.7
(203)

Nilai pengalaman anda dengan kami

Tidak Berpuas Hati

Berpuas Hati


Hubungi Kami

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur

Menara DBKL 1, Jalan Raja Laut 50350 Kuala Lumpur, Malaysia

03 2617 9000

03 2698 0460

dbkl@dbkl.gov.my

Jumlah Pelawat

Hari Ini:

0

Keseluruhan:

0

Kemaskini Terakhir:

11/05/2025

Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox , Google Chrome, Internet Explorer 11 ke atas

Hak Cipta Terpelihara. © 2023 - Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL)